søndag 9. mars 2008

Evil

Det er mange ting som fasinerer meg, lange vansklige ord, abstrakte smataler, paradokser, slips.. osv..osv.

men ingen ting fasinerer meg sån som ondskap. Hvorfor er det så gøy? Hvorfor er det ikke lov? Hva gjør det så morrsomt?
for det er jo det ondskap er, en egoistisk måte å more seg på, uten å ta hensyn til andre. ja, for det meste da.

skadefryd; haha, den beste typen ondskap, og kanskje den minst godtatte. som...

haha, jeg har isen din. ^^
haha, jeg har bankorte ditt og koden til det. ^^
haha, jeg har nøkkelen ut av det bure du sitter fast i med de 10 menskeetende isbjørnene. ^^

ja, for vi vet jo alle hvor onde isbjørner er.
og for dere som ikke vet det så må dere se den filmen om den boka med hun jenta i som hadde et gull kompass. tror den het Death Proof.

Ingen kommentarer: