fredag 27. juni 2008

Se så kul jeg er, gi meg oppmerksomhet.

Hei, som alle vet har jeg liksom sån blog som alle leser da liksom, fordi jeg er så kul. high five to me! ja uansett, da får vel jeg snakke om det som jeg har gjort i dag, siden det er liksom det jeg gjør da. Jeg er kul ass. Jeg kommer ikke til å skrive på engelsk for da vil stavefeilene firedobles.jo dagen starta med noe dere ikke har noe med så fuck unna! hehe, det er meg da, jeg sier sånne kule ting.etterpå så gikk kim deal og jeg og leide en kul film liksom.etter det så sov jeg litt, og nå er jeg her og skriver det her.thank you!og du vet som de sier:

GOGO POWER RANGERS!
GOGO POWER RANGERS!
GOGO POWER RANGERS, YOU MIGHTY MORFIN POWER RANGERS

hehe, der skrev jeg på engelsk men dere vet, sån ville batman gjort det også, og A-team tror jeg, med untak av faces for han ser ikke ut som en som person.hei på

Dan Quale for President!

1 kommentar:

Eira and Henrikke sa...

det er kanskje en av de mest lættize blogpostene jeg har lest ever. mæd credz. - eira