søndag 9. mars 2008

Tragic

Hva betyr det å være tragisk? I følge en vann av meg, er jeg tragisk. så det må bare bety at tragisk er alt jeg gjør. Nå kommer en liste over alt som er tragisk, og for dere med såre sjeler ber jeg dere slutt å lese, It's gona be ugly. Annyhow!

1: bytte ut kul med kewl, børka eller/og bemesket.
2: sitte på kaffe mer en 5 timer.
3: jobbe som en tømrer/snekker.
4: skrive ting på notater på ansikstbok.
5: stave 50% av ordene du skriver feil.
6: kunne sitere Asterix hos brittende i vilken som helst sitvasjon.
7: svare telefonen med; hei det er (...) sin telefon, du snakker med (...)
8: bruke en time på å diskutere noe som ikke intreserer deg.
9: ikke like mensker fordi navnene dems ikke er noe artige.
10: gi de menskene kalle navn for at du er flau over hva de heter.
11: prøve å være hyggelig, selv om man egentli ikke er det.
12: gå i dress for mojjo skyld.
13: bytte ut orde morro med mojjo.
14: lage drikkespill.

ja, og jo mere av dem du har jo mere tragisk er du! for det kan jeg bestemme for jeg har rett uansett hva jeg sier og ingen har noe i det hele tatt de skulle sakt, og hadde jeg vært en annen person som hadde lest det her og vist det var rettet mot meg hadde jeg ikke sakt noe. Fordi jeg vet hvor slitsomt det er når jeg komenterer noe som jeg ikke behøver komentere. *hint* *hint*

ta hintet.

Ingen kommentarer: