søndag 9. mars 2008

Testing

testing.. testing? is this thing on? oh, ok. Hei mitt navn er Ole Fredrik, vennene mine kaller meg Ole, og jeg hater dem for det. Jeg er 19 år, snart 20 og... Jeg er i 1/4 livs krise.

*Aplaus fra publikum*

For alle dere som har overlevd denne forfærdelige pop, tecno og hippety hoppety bølgen som brauter seg igjennom den unge befolkningen. Og stjeler sjelene til de glade unge rockerne. Dere skal vite, dere er ikke alene. Jeg vil være på Oliven fra 4 til 6 på tirsdager, for å snakke med frustrerte sjeler som ikke kan gjøre seg klok på denne homeboy-barby girl stilen.

På Oliven kan man få kjøpt kaffe til 20 kroner og pizza til 100. Det er kake, øl, is, baguetter og mye mer. vel ikke mye mer, men det er da sikkert noe.. Pasta! Og på Oliven kan man ta med cd'r som man kan spørre om de vil spille, så en føler seg mere hjemme.

og husk barn:
gud og julenissen ser deg når du tar på deg selv!

Ingen kommentarer: